Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Promilus 21:25
 » b0b3r 21:24
 » @GUTEK@ 21:24
 » Matti 21:20
 » marekzi 21:16
 » Pinokio.p 21:13
 » reev 21:13
 » Dhoine 21:12
 » AfiP 21:11
 » Pawelec 21:09
 » Fl@sh 21:07
 » wrrr 21:03
 » PCCPU 20:58
 » Wojtekar 20:57
 » alkatraz 20:51
 » Artaa 20:48
 » Kenny 20:44
 » buddookan 20:43
 » ham_solo 20:36
 » McMi21 20:36

 Dzisiaj przeczytano
 31484 postów,
 wczoraj 17616

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Problem , Gerald Tarrant 2/01/02 02:05
w 3dmarku 2001 i w niektorych grach obslugujacych direct3d mam takie wkurzajace "wydluzanie" sie tekstur... czasem przez chwile czasem dluzszy czas.. Niewiem czego to wina.
Mam tb1,gf2pro(nie krecone),WinXP
Sprawdzalem na detach 21.83 i 23.11 - to samo.
W opengl wszyskto jest ok.Wiecie cos na ten temat?
Uspokoi mnie ze to wina detonatorow :)

...lecz zlowili tylko szkielety ryb co
skruszone serca w szczekach
dzierza...

  1. A przy okazji , Gerald Tarrant 2/01/02 02:07
    Od paru miesiecy nie moge sie pozbyc slawnej bsod "irql_not_less_or_equal"
    Nie mam zadnych konfliktow - juz chyba wszystko sprawdzalem co wyczytalem w necie i dalej screen zabija :(

    ...lecz zlowili tylko szkielety ryb co
    skruszone serca w szczekach
    dzierza...

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL